وبلاگی کاملا دخترونه وعاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





باشغلای جدید آشنا شید اقایون..!!:)

جناب مشاور،من نمیدانم چراجوان ها انقدر ازکمبود کارمی نالند؟!

درصورتی که من فقط چندروز بعدازتمام شدن تحصیلاتم،توانستم یک کارخوب باحقوق ومزایای عالی وحتی بیمه ی عمر رایگان بدست بیاورم...حالاهم میخواهم ازدواج کنم،اما هروقت ازطرف خانواده ی

دختری به خواستگاری اش رفته ام،کسی برای تحقیق به محل کارمن می آید،ازدختردادن به من پشیمان میشوند،به نظرشماچرا؟یک عکس

هم ازمحل کارم،درحالی که مشغول کارهستم،برایتان می فرستم...

من دراین کارگاه به عنوان میزکاراستخدام شده ام!

مشاور

البته کاربرای مردعارنیست ونابرده رنج گنج میسرنمیشود،اماراستش من تاحالافکرمیکردم کاردرمعدن سخت ترین وخطرناک ترین شغل دنیاست...نگوکاربه عنوان میزکار،درکارگاه نجاری،ازهرشغلی دشوارتراست...برای شما آرزوی طول عمر دارم والبته اگرکسی دنبال استخدام شما به عنوان چکش واره هم بود،پیشنهادش راسریع قبول کنید.....چون هم خطرش کمترازشغل فعلیتان است وهم احتمال ازدواجتان رابالاتر می برد!



نظرات شما عزیزان:

Do Sib
ساعت1:21---4 بهمن 1393
وبت قشنگ بود موفق باشی به منم سربزن نظر یادت نره موفق باشی

'alireza_jon
ساعت0:08---3 بهمن 1393
خخخخخخخخخخخخخ دهنتو خخخخخخخخخخخ لایک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط المیراجوووووون در 19:0 | |